Prelegenci

To właśnie ci wspaniali ludzie już 27.03. podzielą się z nami ideami zmieniającymi świat.
A ich grono stale rośnie! Nie przegap żadnego z nich i obserwuj nas na Facebooku.

Dorota Majka-Rostek

SHAPE OF SEXUALITY

UNIWERSYTET WROCŁAWSKI

Kierowniczka Zakładu Socjologii Płci i Rodziny w Instytucie Socjologii Uniwersytetu Wrocławskiego. Obszary zainteresowań naukowych to: socjologia seksualności, socjologia zmiany społecznej, komunikacja społeczna. Autorka wielu publikacji na temat społecznych aspektów homoseksualności.

Kasia Gandor

SHAPE OF EARTH

POPULARYZATORKA WIEDZY

Popularyzatorka wiedzy, vlogerka, biotechnolożka. Kręci filmy, reportaże i zamienia nudne raporty w ciekawe animacje. W wolnych chwilach oddaje się piciu kawy i drapaniu psów za uchem.

Dariusz Doliński

SHAPE OF PSYCHOLOGY

PROFESOR PSYCHOLOGII

Profesor psychologii, kierownik Centrum Badań nad Zachowaniami Społecznymi i Katedry Psychologii Społecznej we wrocławskim Wydziale Psychologii Uniwersytetu SWPS, członek-korespondent Polskiej Akademii Nauk, redaktor naczelny Polish Psychological Bulletin.

Borys Łącki

Shape of Cybersecurity

Security Ninja

Od ponad 16 lat testuje bezpieczeństwo IT. Jest autorem ponad stu prelekcji na branżowych konferencjach. Specjalista zajmujący się testami penetracyjnymi w firmie LogicalTrust świadczącej kompleksowe usługi w obszarze bezpieczeństwa informacji.

Karol Sadaj

Shape of Economy

Country Manager Revolut Poland

Doświadczony marketer o unikalnym profilu – łączy ekspertyzę zdobytą podczas pracy na rzecz światowych korporacji dóbr konsumenckich (PepsiCo, Philip Morris) z umiejętnością wprowadzania na rynek innowacji przez potentatów w obszarze technologii (Uber, Google). W lutym 2018 roku dołączył do Revolut i objął stanowisko country managera w Polsce. W ramach nowych obowiązków odpowiada za rozwój biznesu i tworzenie polskich struktur firmy.

Dorota Płuchowska

Shape of Education

Uniwersytet Wrocławski

Chciała studiować pedagogikę, ale skończyło się na choreoterapii, politologii i socjologii (systemów społecznych). Dziś robi to, co lubi. Realizuje się dydaktycznie, zajmując się komunikacją – teorią i praktyką, tak dużych, jak i małych systemów. Wspiera grupy, zespoły i organizacje w pracy projektowej, zachęcając do wyboru „czerwonych pigułek”. Pokazuje drzwi, ale przejść trzeba samemu.

Michał Zieliński​​

Shape of War

Korespondent Wojenny

Dziennikarz i fotoreporter z Krakowa. Specjalizuje się w problematyce Bliskiego Wschodu, państw postsowieckich oraz mniejszościach etnicznych i pomocy humanitarnej. Relacjonował konflikty zbrojne w Syrii, Iraku, Palestynie oraz w Ukrainie, a także prace organizacji pozarządowych w Afryce Wschodniej, Afryce Północnej oraz Azji Południowo-Wschodniej. Członek Frontline Freelance Register oraz uczestnik czwartej edycji VII Photo Masterclass. Publikował m.in. w Tygodniku Powszechnym, Przekroju, Wirtualnej Polsce, Wysokich Obcasach, National Geographic Polska, Interii.pl oraz Polsce Zbrojnej. Na co dzień wykładowca fotoreportażu w Akademii Fotografii.

Michał Lutostański

SHAPE OF Sociology

Doktor Nauk Społecznych

Od ponad 10 lat związany z branżą badań marketingowych. Kierował zespołami badawczymi w firmach TNS Polska oraz 4P Research Mix – obecnie jako Client Director w Kantar Polska. Doktor nauk społecznych, socjolog. Wykładał na SGH, UKSW, APS oraz Uniwersytecie SWPS. Członek Zarządu PTBRiO. Autor wielu publikacji i prelekcji. Ekspert medialny Uniwersytetu SWPS (występował ponad 70 razy w TV, ponad 30 w radiu etc.). Współautor i redaktor książki „Data Driven Decision. Jak odnaleźć się w natłoku danych?”, obecnie redaguje książkę „Badania rynku. Jak zrozumieć konsumenta?”. Specjalizuje się w badaniach innowacji, procesach strategicznych i pozycjonujących marek, analizach mikrotrendów, tribów i nisz kulturowych.

Sonia Przybył

Shape of Future

Badaczka trendów

Absolwentka Socjologii i Nowych mediów na Uniwersytecie im. Adama Mickiewicza oraz Design Management – Zarządzanie innowacją na USWPS – School of Form w Poznaniu. Doświadczenie zdobywała w branży kreatywnej, współpracując z liderami rynku modowego jako strateg oraz redaktor life-stylowy (Fashion Biznes, Craftsberg, F5, Onet.pl, Noizz, G’rls Room). Wykształcenie zakresu nauk społecznych i innowacji wykorzystuje w analizie oraz prognozie trendów i rynku, które tworzyła dla m.in.: Park Technologiczny YouNick, Alfa Bridge, Diligent, Allegro Group, Lorenz Snack-World. Obecnie zajmuje się badaniem i analizą trendów w zespole Metophor. Prowadzi także zajęcia dydaktyczne na Uniwersytecie SWPS oraz doktoryzuje się z zakresu analizy i prognozowania trendów na Uniwersytecie im. Adama Mickiewicza.

Coming soon...

Coming soon...

Zapisy już wkrótce

Dziękujemy za zainteresowanie konferencją TEDxUWr.

O starcie zapisów będziemy informować na naszym fanpage’u. Zapraszamy do śledzenia!