PRELEGENCI

To właśnie ci wspaniali ludzie już 27.03. podzielą się z nami ideami zmieniającymi świat.
A ich grono stale rośnie! Nie przegap żadnego z nich i obserwuj nas na Facebooku.

Michał Zieliński​

Shape of war

Korespondent wojenny

Dziennikarz i fotoreporter z Krakowa. Specjalizuje się w problematyce Bliskiego Wschodu, państw postsowieckich oraz mniejszościach etnicznych i pomocy humanitarnej. Relacjonował konflikty zbrojne w Syrii, Iraku, Palestynie oraz w Ukrainie, a także prace organizacji pozarządowych w Afryce Wschodniej, Afryce Północnej oraz Azji Południowo-Wschodniej. Członek Frontline Freelance Register oraz uczestnik czwartej edycji VII Photo Masterclass. Publikował m.in. w Tygodniku Powszechnym, Przekroju, Wirtualnej Polsce, Wysokich Obcasach, National Geographic Polska, Interii.pl oraz Polsce Zbrojnej. Na co dzień wykładowca fotoreportażu w Akademii Fotografii.

Karol Sadaj

Shape of Economy

Country Manager Revolut Poland

Doświadczony marketer o unikalnym profilu – łączy ekspertyzę zdobytą podczas pracy na rzecz światowych korporacji dóbr konsumenckich (PepsiCo, Philip Morris) z umiejętnością wprowadzania na rynek innowacji przez potentatów w obszarze technologii (Uber, Google). W lutym 2018 roku dołączył do Revolut i objął stanowisko country managera w Polsce. W ramach nowych obowiązków odpowiada za rozwój biznesu i tworzenie polskich struktur firmy.

Michał Lutostański

Shape of Sociology

Doktor Nauk Społecznych

Od ponad 10 lat związany z branżą badań marketingowych. Kierował zespołami badawczymi w firmach TNS Polska oraz 4P Research Mix – obecnie jako Client Director w Kantar Polska. Doktor nauk społecznych, socjolog. Wykładał na SGH, UKSW, APS oraz Uniwersytecie SWPS. Członek Zarządu PTBRiO. Autor wielu publikacji i prelekcji. Ekspert medialny Uniwersytetu SWPS (występował ponad 70 razy w TV, ponad 30 w radiu etc.). Współautor i redaktor książki „Data Driven Decision. Jak odnaleźć się w natłoku danych?”, obecnie redaguje książkę „Badania rynku. Jak zrozumieć konsumenta?”. Specjalizuje się w badaniach innowacji, procesach strategicznych i pozycjonujących marek, analizach mikrotrendów, tribów i nisz kulturowych.

Zapisy już wkrótce

Dziękujemy za zainteresowanie konferencją TEDxUWr.

O starcie zapisów będziemy informować na naszym fanpage’u. Zapraszamy do śledzenia!